Společnost Hymer GmbH & Co. KG získala své první ocenění v soutěži Automotive Brand Content, kterou organizovala německá rada pro design. A to nejen ledajaké ocenění, ale přímo nejvyšší „Best of Best“. Koncepční vozidlo Hymer VisionVenture zaujalo porotou v kategorii „Koncepty“ svým vynikajícím designem. Po udělení ceny European Innovation Award je to pro VisionVenture už druhé letošní ocenění. Pokud jde o značky a design, hodnocení Automotive Brand Content je jedním z nejdůležitějších ocenění v automobilovém průmyslu.

Soutěž Automotive Brand Content uskutečněna Německou radou designu je jedinou mezinárodní soutěží designu automobilových značek a oceňuje vynikající produktový a komunikační design v automobilovém průmyslu. Koncepce vozu Hymer VisionVenture zaujala porotu svým mimořádným a inovativním designem interiéru a exteriéru. „Pokud jde o design, soběstačnost a lehkou konstrukci, s naším konceptem jsme vykročili na novou půdu a ukázali jsme, jak mohou vypadat obytné auta v blízké budoucnosti. Získání ceny Automotive Brand Content opět potvrdilo, že pokud jde o naše vize, máme prst na pulsu, „říká Christian Bauer, prezident společnosti Hymer GmbH & Co. KG.

Koncept VanLife pro motorový rozvoj budoucnosti

3D tisk, infračervená reflexní barva, zadní terasa s BBQ a pneumatická výklopná střecha s oknem: koncept vozu VisionVenture, vyvinutý ve spolupráci se společností BASF, představil Hymer veřejnosti na Caravan Salonu 2019. Kombinuje průkopnického ducha a inovaci společnosti Hymer. S více než 20 inovativními materiály od společnosti BASF je jeho cílem nabídnout výhledovou odpověď na současné a budoucí trendy v průmyslu. Hlavním zdrojem inspirace pro tento projekt byla tábornická komunita, která poskytla svými kreativními nápady pro tvůrce nový impuls.

Výrazný design přední části vozu vytvořil zcela novou kategorii obytných automobilů. Obzvláště poutavý je vůči teplu odolný a regulující lak v nápadné tmavě zelené barvě. Spolu s designéry společnosti Studio SYN přišla společnost Hymer se zcela novým designem interiéru. Sedací prostor vedle velkorysého panoramatického okna, dveře zavazadlového prostoru, které lze přeměnit na terasu, a kuchyňský kout, který je integrován do výrazné stupňovité konstrukce, jsou jen některé z vrcholů vozidla. Schody vedou až na střechu VisionVenture, kde se nachází „ložnice“ a soukromá střešní terasa.

O německé radě pro design

Soutěž Automotive Brand Content, založená v roce 1953 na podnět Německého spolkového sněmu, podporuje průmysl ve všech částech, které se důsledně zaměřují na vytváření přidané hodnoty značky prostřednictvím designu. Německá rada pro design je jedním z předních světových center pro komunikaci a management značek v oblasti designu. Do exkluzivní sítě členy nadace patří kromě obchodních sdružení a institucí i vlastníci a ředitelé mnoha renomovaných společností.

Foto: Hymer