Při stavbě novinky Nova EB se La Strada spoléhá na složitou a mimořádně dlouhotrvající monokokovú konstrukci vyrobenou z plastu vyztuženého vlákny. Výsledkem je dokonalá izolace, spolehlivá nepropustnost a elegantní tvar. Půdorys Novy EB je specifický pro dva cestující. Nová vlajková loď německého výrobce je založena na vozidle Mercedes Sprinter s pohonem zadních kol. La Strada Nova EB se představí veřejnosti na veletrhu Karavan Motor Touristic (CMT) ve Stuttgartu od 11. do 19. ledna 2020.

Při navrhování GRP kabiny novinky si vývojáři kladli zvláštní důraz na čisté linie, bez žádných rušivých elementů jako zámky, rukojeti nebo panty. Ve vstupních dveřích a vnějších krytech jsou pracně namontovány vnitřní závěsy, moderní zámky typu push-to-open umožňují čistý celkový vnější vzhled. Zásuvka pro externí napájení je nyní umístěna uvnitř garáže. Kabel prochází uzamykatelným otvorem v podlaze. Vnější poklopy prostoru pro plynové lahve a prostor pro kazetu toalety se odemknou stisknutím tlačítka umístěného v garáži a ve vstupním prostoru. Obě garážové dveře se zamykají pomocí dálkového ovladače na klíčence. Vstupní dveře kabiny se značně rozšířily. Tmavé okna jsou zapuštěny do exkluzivního vzhledu vozidla. Stejně jako velké zadní okno, které přivádí do nástavby kromě světla i vzduch. Markýza je pevně namontována ve prohlubni GRP kabiny. Dokonce i vnější větrací mřížky chladničky jsou natřeny stejnou barvou jako vozidlo. Pokud jde o design exteriéru, nová vlajková loď La Strada určitě stanovuje měřítko.

Inovativní interiéru s pocitem útulnosti a prostoru

Také interiér Novy EB se odlišuje. Elegantní dekor nábytku je zpestřen mnoha prvky z opálového skla. Nepřímý lesk podtrhuje příjemnou večerní atmosféru. V rámci produktové řady Nova vytvořila společnost La Strada poprvé uspořádání dvou samostatných lůžek. Postele mají délku 200 a 189 centimetrů a šířku 80 centimetrů. Na obou lůžkách zajišťují pohodlný odpočinek podpěry Froli a matrace ze studené pěny. V případě potřeby je možné postele pomocí přídavného prvku snadno transformovat na jedno velké lůžko. Pod přední částí postelí se nacházejí odnímatelné přihrádky na složené textilie a šatník na věšáky.

Kuchyň a koupelna se nacházejí v centrální části nástavby. Kuchyňské nářadí je možné skladovat ve dvou výsuvných přihrádkách, v zásuvce na příbory, v otevřeném odkládacím prostoru, jakož i ve dvou horních skříních. 80-litrová chladnička AES je namontována pod plynovým sporákem se dvěma hořáky s automatickým piezoelektrickým zapalováním. Rozšíření pracovního prostoru je umístěno na levé straně kuchyňského bloku.

Součástí koupelně, umístěné naproti kuchyňské lince je toaleta, skříňky na toaletní potřeby a sériové okno. Vytažením umyvadla směrem nahoru vznikne místo pro sprchu oddělenou skládacími dveřmi. Skupina sedadel ve tvaru písmene L je umístěna hned za kabinou řidiče. V režimu jízdy má Nova EB k sezení čtyři místa s tříbodovými bezpečnostními pásy. Systém Isofix pro dětskou sedačku s upevňovacím prvkem na lavici je standardem. Komfortní sedadla SKA s elektrickou bederní opěrkou a vyhříváním jsou pro řidiče i spolujezdce velmi příjemné. V případě celo koženého čalounění je dokonce k dispozici odvětrání sedáku.

Široká škála možnosti úprav

Výkonné typy motorů, pohon všech čtyř kol, automatická převodovka, množství pomocných asistentů, deset různých barevných možností, devět dřevěných dekorací, třináct povrchových úprav dřeva, celkově 127 různých kombinací (kůže, tkanina a kombinací kůže / tkanina), stejně i značný seznam možností , reagují téměř na každé jedno přání při konfiguraci nové vlajkové lodi La Strada. S délkou 6,99 metrů se největší La Strada, kterou kdy společnost postavila, klasifikuje jako kompaktní dodávka v luxusním segmentu. Při standardní celkové hmotnosti 4,1 t zůstává ještě velkorysé užitečné zatížení 710 kilogramů, což je dost velká rezerva pro dvě osoby a půdorys této velikosti.

Základní cena modelu La Strada Nova EB s motorem o výkonu 120 kW (163 k) činí německou maloobchodní cenu 100,930 eur. Ke standardnímu vybavení patří ABS, ASR, ESP, denní svícení, pomoc při zásahu bočním větrem a centrální zamykání kabiny řidiče, zatímco kabina sériově počítá izolovanou a vyhřívanou nádrž na odpadní vodu, okno v koupelně a pevně namontovanou markýzu. Spolu s balíkem Comfort, technickým balíkem 1 a předběžnými náklady na dopravu, dokumentaci, inspekci plynu a kontrolou před dodáním se cena Novy EB vyšplhá na německou maloobchodní cenu 107,499 EUR. Kromě toho je k dispozici velká škála doplňků a možností.

Nová hvězda La Strada Nova EB se představí veřejnosti na veletrhu Caravan Motor Touristic (CMT) ve Stuttgartu od 11. do 19. ledna. La Strada lze nalézt v hale 10, stánek B51.

Více info: lastrada-mobile.de

Foto: La Strada