Knaus opět předvedl novinku, která vybočuje ze zajetých kolejí a představil první obytný automobil postavený na základě nového MANu TGE, který je z velké části shodný s VW Crafter. Knaus tím spoléhá na dobré vlastnosti MANu, především dynamiku, pohodlí a sportovní design. Navíc MAN má v husté mezinárodní síti mnoho servisních partnerů s 24-hodinovým servisem.

Knaus při prezentaci nových produktů modelového roku 2019 oznámil budoucí úzkou spolupráci s výrobcem nákladních vozidel MAN. V návaznosti nato zavádí do svého portfolia novou modelovou řadu Van TI Plus, která bude odvozena ze známých polointegrovaných automobilů Van TI na základě Fiatu Ducato, s poměrně vysokým užitečným zatížením. Standardně budou automobily dodávány s předním pohonem, na požádání bude k dispozici pohon zadní nápravy nebo pohon všech čtyř kol.

Přečtěte si také:  Elegantní Wingamm Oasi 610 M s délkou pouhých 6,10 metru nabízí čtyři plnohodnotná lůžka

Pro začátek dvojice půdorysů

Ze začátku bude pro modelový rok 2019 nabídnuta dvojice půdorysů, model 650 MEG se dvěma samostatnými lůžky a roztahovací lavicí a model 700 MF s francouzským lůžkem a sezením do L v obývací části automobilu. V obou modelech je koupelna s otočnou zrcadlovou stěnou s umyvadlem. Interiér vytváří dobrý dojem. Vybaven je světlým nábytkem a čalouněním. Boční hliníkové stěny zaručují nadstandardní izolační vlastnosti.

Knaus Van TI Plus 650 MEGKnaus Van TI Plus 700 MF

Četné asistenční systémy

Už ve standardní výbavě bude použito mnoho moderních asistenčních systémů. Ačkoliv Man TGE a VW Crafter úzce souvisí, podvozek MAN bude mít v základě Emergency Brake Assist, stejně jako asistenta rozjezdu do kopce. Kromě toho TGE nabízí další systémy jako EPS, ABS, multi-kolizních brzdu, rozpoznávání dopravních značek, couvací kameru, tempomat, detekci únavy, sledování jízdních pruhů, parkovacího asistenta a pod.
Základem motorizace má být dvoulitrový dieselový motor o výkonu 103 kW / 140k. V nabídce bude na výběr šest-stupňová manuální nebo osm-stupňová automatická převodovka. Celkovou hmotnost vozidla lze zvýšit na 5,5 tuny. Uvedení na trh se očekává v termínu konání letošního Caravan Salonu v Düsseldorfu. Ceny začnou na částce 64.990 Eur.

Přečtěte si také:  Polointegrovaná vozidla Weinsberg CaraLoft na bázi Ford Transit s novými půdorysy

 

Foto: Knaus

Líbil se Vám článek?

Dejto to najevo a kupte naši redakci kávu.
Podpořte ji peněžitým darem bankovním převodem na účet
2400806950 / 2010
nebo naskenujte QR kód s údaji k platbě. Výši částky si určete sami. Děkujeme!