Na nadcházejícím Caravan Salonu v Düsseldorfu (25.08 – 02.09.2018) představí Morelo svůj nový luxusní model Palace. Obytný automobil by měl přijít s výrazným sportovním designem a několika technickými vylepšeními.

Morelo Palace je nadále k dispozici na základech vozidel Iveco Daily, Iveco Eurocargo a Mercedes-Benz Atego, tedy na všech dosud nabízených podvozcích. Pro modely založené na podvozcích Iveco Daily nabízí Morelo volitelnou 200 litrovou palivovou nádrž, která je navržena tak, aby mohla být použita spolu s retardérem. Palace s výkonem 205 koní dostane osmistupňovou automatickou převodovku a volitelná bude možnost volby rozšířeného rozchodu.

Velká garáž i pro Smart

Vnější rozměry automobilu s výškou 3,44 metru zůstanou oproti předchůdci nezměněny. V závislosti na půdorysu bude dlouhý osm až devět a půl metru a široký 2,4 metru (volitelně 2,5 m). Velká vyhřívaná garáž nabízí prostor pro kola nebo skútry, model G má dostatečný prostor i pro vozidla Smart. Další úložný prostor nabízí dvojité vyhřívané dno s výškou 420 milimetrů.

Morelo Palace

Příjemný interiér a nové dekory

Vozidlo je temperované teplovodním systémem Alde se standardním podlahovým topením a radiátorem na ručníky. Systém má samostatný topný okruh pro ložnici a garáž. S 380 litrovým zásobníkem na čistou vodu a 250 litrovým na odpadní vodu je vozidlo dlouhodobě soběstačné. Pohodlný vstup zajišťují nové přední dveře se šířkou XL.

Jak je u společnosti Morelo dobrým zvykem, dekor může být přizpůsoben z bohatého výběru. K dispozici jsou nové možnosti v povrchové úpravě stolových desek (láva, kámen, křemen nebo žula) a nové vzory čalounění a tkanin. Novinkou je dekor nábytku Life, který je charakteristický lehkou barvou dřeva zvanou Aralie.

Mimořádně úzké A sloupky a nové vyhřívané panoramatické čelní sklo poskytují z automobilu dobrý výhled. Palubní deska nového integrovaného systému má ventilační systém proti zamlžování čelního skla. Boční okna kabiny jsou vyrobeny z naprosto plochého izolačního skla a nabízejí dělený systém žaluzii a moskytiéry. Hlavním rysem v kabině řidiče je použití snadno ovladatelný 9-palcového navigačního systému.

Stabilní konstrukce

Boční vnější a vnitřní stěny jsou vyrobeny ze stabilní a antikorozní hliníkové slitiny. Při izolaci se Morelo spoléhá na hydrofobní a obzvlášť lehkou RTM tvrzenou pěnu o tloušťce čtyř centimetrů. Vysoce stabilní konstrukce neobsahuje tepelné mosty spojení stěn. Dlouhá životnost je zajištěna použitím GfK odolného proti povětrnostním vlivům v podlaze a na střeše automobilu.

Info: www.morelo-reisemobile.de

Foto: Morelo